petek, 1. februar 2013

... na topli strani mavrice

Broške - dalije iz filca so nastale po tehle navodilih.



Iva, hvala ti za vztrajnost pri lovljenju zimske svetlobe!

8 komentarjev:

  1. Krasne dalije!! Tole pa kar zahteva potrpežljivost :) Katero lepilo si uporabila?
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala! Najprej sem uporabjala lepilno pištolo, a mi je zmanjkalo lepila. Nadaljevala sem z uhujem v stiku in ugotovila, da se bolje obnese (lažje ga kontroliraš).

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepe rožice. Tako... žive in vesele in pomladne.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ful so lepe tele rožice... jst se še kr ne morem odločt ktero bi posvojila :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pridna! Koliko lepih rožic!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prześliczne cynie. Niezwykle wypracowane.Te kwiaty zawsze przypominają mi moją babcię.
    Pozdrawiam.

    OdgovoriIzbriši